01 de gener 2006

FECSA-ENDESA

El dilluns 14 de novembre 2005, sobre les 20 hores es va produir una apagada total en Mas Llombart i Mas Corts que va durar fins a les 14 hores de l'endemà, dimarts dia 15, que va afectar a tota la zona, domicilis i serveis.

18 hores sense subministrament que va produir innombrables molèsties, inconvenients i problemes de tots tipus, als veïns.

La companyia elèctrica es va limitar a donar informacions imprecises i de vegades contradictòries, tant per l'origen de l'avaria com de l'horari previst de restabliment de subministrament creant amb això, una gran confusió. A més, tenim informació que les reclamacions efectuades pels veïns al telèfon d'Atenció al Client de la companyia han estat desestimades en general per considerar-se un fet normal en aquest tipus de contratemps, admetent no obstant això, que aquest havia estat un cas singularment dificultos per les característiques de la instal·lació i l´estat del seu entorn.

Donada la desinformació concreta que tenim referent a això, sol·licitem: la participació municipal en aquest fet perquè efectuï els esbrinaments sobre el particular i la seva implicació a resoldre les possibles deficiències de les instal·lacions elèctriques de la zona que fan que cada vegada que hi ha alguna tempesta, el subministrament falli gairebé amb tota seguretat.

Referencia: Punt 1.4 del Pla Estratègic de l´Associació.


2 Comments:

At divendres, 07 d’abril, 2006, Blogger A.A.V.V. Mas Llombart i Mas Corts va dir...

25/2/2006 - Fecsa Endesa retorna els diners

Fecsa Endesa informa que estan procedint a abonar la compensació econòmica establerta per a aquells clients que, al llarg del passa any, hagin tingut interrupcions en el subministrament d´acord amb els termes fixats en el RD 1955/2000 de data 1 de desembre.

La compensació s´aplicarà de forma automàtica i efectiva mitjançant un descompte en la factura.

La relació d´incidents del 2005 per a la nostra zona es: 25/1 - 14/05 - 14/05 - 15/5 - 08/06 - 05/08 - 19/09 i sobre tot el 14/11 (18 hores sense) Tot un record.

Segons la Directora d´Atenció al Client, aquesta misura respond al compromis permanent de la qualitat del servei i de l´atenció als clients.

 
At divendres, 07 d’abril, 2006, Anonymous Anònim va dir...

24/3/2006 - Subministrament enegia elèctrica. + Talls

Això és incrïble.

Jo penso que tots els que visquem a una urbanització tirem molt de congelats de portes amb comandament a distància... és inexplicable com pot anar-se'n la llum tant sovint.

Espero que el tall d'avui serveixi per arreglar-ho però sospito que no serà així.

Hem de fer força perquè no passi més perquè es fan malbé aliments... bé tot el que sabem.

Salutacions!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

RelojesWebEspana!