26 de gener 2006

Primers resultats reclamació Correus

Com ja avançàvem fa uns dies, tenim la sensació que les coses s'estan arreglant. Des de fa temps, són moltes les gestions que s'han estat fent des de distints àmbits de Sant Fost. Sobre aquesta última nostra en particular, ens hem vist gratament sorpresos per la rapidesa i qualitat de les respostes.
En primer lloc destaquem el rigorós i eficaç protocol aplicat pel SÍNDIC DE GREUGES DE CATALUNYA que en un interval de pocs díes ens ha mantingut permanent i detalladament informats de tots els passos que ha anat realitzant, des del justificant de recepció, admissió a tràmit de la queixa, sol•licitud a Correus de l'informe tècnic i posterior informe a nosaltres de la resposta obtinguda que més endavant comentarem.
Per altra banda, la mateixa empresa de Correus, a través de carta d'Atenció al Client com de trucada telefònica de la Sra. Responsable Territorial, donant també explicació detallada de tots els passos seguits i que es resumeixen de la següent forma:
Reconeixement de la situació irregular sobretot en l'època estiuenca passada i manifestació de la voluntat clara de regularitzar el servei en el menor temps possible amb l'aplicació d'una sèrie de mesures correctores orientades a millorar la situació actual del servei.
Les més destacables són,
el reforç de la plantilla, possibilitat d'ampliar els dies de repartiment i establiment de noves directrius de millora. També que l'Ajuntament ha cedit un nou local en el qual s'estan fent les obres d'adequació que permetrà arribar a una millora del servei en termes d'eficàcia i qualitat.
Hem constatat alguna d'aquestes mesures i pensem que hi ha gran interès que s'arribin a ràpidament. No obstant això, està obert un canal de seguiment per a assegurar que es compleixen els objectius i que igualment serem informats dels mateixos.
Per la nostra banda, també hem fet l'oferta de col•laboració a facilitar tot el que estigui de la nostra part.
Sol•licitem doncs als veïns que ho desitgin, ens informin de la seva situació més concreta. Nosaltres desitjaríem oblidar els repartiments mensuals, quinzenals i abans de gaire setmanals, fins a arribar a rebre la correspondència als dies estipulats per franqueig

RelojesWebEspana!