20 de juliol 2006

Servei d´agües. Carta de queixa i resposta de Aqualia.


AQUALIA
C/ Plaça de la Vila, 2
08105 – Sant Fost de Campsentelles

SERVEI MUNICIPAL D´AIGÜES I CLAVEGUERAM DE SANT FOST DE CAMPSENTELLES

p.c. Ajuntament de Sant Fost de Campsentelles.

Sant Fost, 18 de juliol de 2006

Assumpte: Queixa contra AQUALIA

TRIGUEN 23 HORES EN ATENDRE UNA TRUCADA URGENT D'AVARIA.

El 8 de juliol sobre les 17 hores, una vàlvula de la xarxa d'aigua, talla el subministrament als veïns del carrer Nou i voltants en Mas Llombart.

Segons els veïns, trucan als telèfons d'avaries i d'atenció al client per a indicar l'avaria i el punt exacte de la mateixa. Després de molt insistir, Aqualia es presenta a l'endemà sobre les 18 hores.
Han passat 23 hores i la intervenció ha consistit com en altres ocasions, a desactivar aquesta vàlvula. Mentrestant, l'aigua s'ha desviat i abocament sobre la riera pròxima i nombrosos veïns s'han quedat sense subministrament durant aquest gran nombre d'hores.

Per a reclamar millor atenció per part de l'empresa de l'aigua, els veïns han iniciat una recollida de signaturas entre els veïns afectats. L'Associació de Veïns “La Selva del Vallès” s'uneix a aquesta recollida per a acompanyar a la reclamació com defensa dels interessos dels associats i veïns.

Al mateix temps, sol·licitem netegin de tubs i escombraries abandonades després de les obres realitzades en el carrer Nou.

Atentament
“La Selva del Vallès”

Annex a la carta
Recollida de signatures veïns afectats i Junta Directiva Associació.

RESPOSTA DE AQUALIA.

Al setembre i per escrit, assumint les deficiències de servei, discrepant no obstant això, del temps a atendre l'avaria des de la primera trucada registrada.

Per l'allau de signatures que acompanyen la queixa, conviden a celebrar una reunió amb els veïns afectats amb l'objecte d'atendre i millorar el servei.

Agraïm l'interès mostrat. Gestionarem la millor data possible per a celebrar aquesta trobada encoratjant a tots els veïns que acudeixin a la mateixa amb les queixes i propostes per a plantejar i sol·licitar solucions orientades a obtenir el nivell de servei que som creditors.

2 Comments:

At diumenge, 23 de juliol, 2006, Anonymous Anònim va dir...

Al carrer Turó de l'Home, portem 6 setmanes amb talls permanents entre les 21:00 i les 12 de la nit i tots els caps de setmana amb talls continus a qualsevol hora i moment (de vàries hores...)

Ja hem fet les reclamacions oportunes, ens hem gastat molt "cales" trucant al 902, hem parlat amb el regidor de Medi Ambient, hem demanat un "full oficial de reclamacions" i no en tenen, ni a l'oficina ni a l'Ajuntament... (Això és greu!!)

I NO HI HA CAP SOLUCIÓ!!!

Què podem fer? Cal arribar a la violència per poder gaudir d'aigua?

 
At dimarts, 01 d’agost, 2006, Anonymous Anònim va dir...

No tenir "Fulls de Reclamacions" és la manera més fàcil de "no tenir reclamacions"

Hi ha camins molt eficaços: CONSUM de la Generalitat i millor encara, EL SINDIC de GREUGES per serveis publics.

El pas previ és deixar una senzilla carta de reclamació amb registre d'entrada i esperar uns dies per a comprovar la resposta. Si no es produïx, actuar davant aquests organismes.

L'actuació és sorprenent.

Sort.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

RelojesWebEspana!