FECSA-ENDESA
18 hores sense subministrament que va produir innombrables molèsties, inconvenients i problemes de tots tipus, als veïns.
La companyia elèctrica es va limitar a donar informacions imprecises i de vegades contradictòries, tant per l'origen de l'avaria com de l'horari previst de restabliment de subministrament creant amb això, una gran confusió. A més, tenim informació que les reclamacions efectuades pels veïns al telèfon d'Atenció al Client de la companyia han estat desestimades en general per considerar-se un fet normal en aquest tipus de contratemps, admetent no obstant això, que aquest havia estat un cas singularment dificultos per les característiques de la instal·lació i l´estat del seu entorn.
Donada la desinformació concreta que tenim referent a això, sol·licitem: la participació municipal en aquest fet perquè efectuï els esbrinaments sobre el particular i la seva implicació a resoldre les possibles deficiències de les instal·lacions elèctriques de la zona que fan que cada vegada que hi ha alguna tempesta, el subministrament falli gairebé amb tota seguretat.
Referencia: Punt 1.4 del Pla Estratègic de l´Associació.