Servei d´agües. Carta de queixa i resposta de Aqualia.
AQUALIA
C/ Plaça de la Vila, 2
08105 – Sant Fost de Campsentelles
SERVEI MUNICIPAL D´AIGÜES I CLAVEGUERAM DE SANT FOST DE CAMPSENTELLES
p.c. Ajuntament de Sant Fost de Campsentelles.
Sant Fost, 18 de juliol de 2006
Assumpte: Queixa contra AQUALIA
TRIGUEN 23 HORES EN ATENDRE UNA TRUCADA URGENT D'AVARIA.
El 8 de juliol sobre les 17 hores, una vàlvula de la xarxa d'aigua, talla el subministrament als veïns del carrer Nou i voltants en Mas Llombart.
Segons els veïns, trucan als telèfons d'avaries i d'atenció al client per a indicar l'avaria i el punt exacte de la mateixa. Després de molt insistir, Aqualia es presenta a l'endemà sobre les 18 hores.
Han passat 23 hores i la intervenció ha consistit com en altres ocasions, a desactivar aquesta vàlvula. Mentrestant, l'aigua s'ha desviat i abocament sobre la riera pròxima i nombrosos veïns s'han quedat sense subministrament durant aquest gran nombre d'hores.
Per a reclamar millor atenció per part de l'empresa de l'aigua, els veïns han iniciat una recollida de signaturas entre els veïns afectats. L'Associació de Veïns “La Selva del Vallès” s'uneix a aquesta recollida per a acompanyar a la reclamació com defensa dels interessos dels associats i veïns.
Al mateix temps, sol·licitem netegin de tubs i escombraries abandonades després de les obres realitzades en el carrer Nou.
Atentament
“La Selva del Vallès”
Annex a la carta
Recollida de signatures veïns afectats i Junta Directiva Associació.
RESPOSTA DE AQUALIA.
Al setembre i per escrit, assumint les deficiències de servei, discrepant no obstant això, del temps a atendre l'avaria des de la primera trucada registrada.
Per l'allau de signatures que acompanyen la queixa, conviden a celebrar una reunió amb els veïns afectats amb l'objecte d'atendre i millorar el servei.
Agraïm l'interès mostrat. Gestionarem la millor data possible per a celebrar aquesta trobada encoratjant a tots els veïns que acudeixin a la mateixa amb les queixes i propostes per a plantejar i sol·licitar solucions orientades a obtenir el nivell de servei que som creditors.